کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی در فردیس قرچک آغاز بکار کرد

کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی در فردیس قرچک آغاز بکار کردReviewed by هاشمی on May 23Rating: 5.0کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی در فردیس قرچک آغاز بکار کرد

کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی در فردیس قرچک با حضور مسئولان آغاز بکار کرد و مقرر گردید با حمایت ها افزایش ظرفیت تولید و جذب نیروی انسانی تا پایان سال انجام گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، عطایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و دیگر مسئولان از کارخانه تولید کفش چرم “زروان” بازدید کردند.

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در جریان این بازدید گفت: کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی با تولید آزمایشی روزانه ۱۵۰ جفت کفش مردانه آغاز بکار کرده است.

وی افزود: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی به بازار برای تولیدکنندگان منطقه‌ای بکر محسوب می‌شود. طی سال‌های اخیر در شهرک صنعتی و نقاط مختلف روستایی کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که به رونق کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی کمک شایانی کرده است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: امروز معاون استاندار تهران از دو کارخانه تولید محصولات چرمی بازدید دارند که یک مورد آن کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی با برند “زروان” است که محصولات آن دارای کیفیت بالایی هستند.این کارخانه حدود شش ماه است فعالیت خود را آغاز کرده و هر هفته به میزان حجم تولید آن افزوده می‌شود.

خطیبی در پایان گفت:‌ در حال حاضر ۲۰ نیرو در این کارخانه فعالیت دارند و به‌زودی و تا پایان سال ۴۰ نیروی متخصص و ماهر دیگر نیز جذب خواهند شد و بناست ظرفیت تولید نیز چندین برابر شود و بطور حتم به عرصه رقابت با کفش‌های خاص تولید داخل کشور می‌پیوندد.

در واتساپ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای شروع مکالمه بر روی "مدیر فروش" کلیک کنید.
معمولاً در عرض  چند دقیقه پاسخ می دهیم
error: Content is protected !!